من باتری 60 آمپری دارم خیلی خوب شارژ می کنه. هوشمند هست و فرقش با شارژرهای دیگه اینه، و البته به دلیل آمپری که داره کمی زمان می بره ( نسبت به 20 آمپری ها ) که باتری کامل فول شارژ بشه که از نظر من مشکلی نیست و برای عمر باتری مناسب تر هست
سلام...چون خروجی دستگته ولتاژش نباید واقعا 12 وات باشه ..این دستگاه سما خروجی واقعیش 23.6 یا 23.8 ولت حداقل باید باشه درسته این موضوع؟ دوم باتری که خیلی ضعیف شده در اولین دقایق شارژ امپر بسیا بالای رو میگشه و ایا دستگاه شما مداری جهت جلوگیری از این اسیب و مقوت وات باای شتا درش طراحی شذه؟ ممنونم
این دستگاه با فناوری سوئیچینگ به صورت هوشمند باتری را با آمپرهای متفاوت شارژ میکند و در صورت نیاز آمپر را کم یا زیاد کرده و در نهایت در زمان فول شارژ شدن باطری آمپر را به کمترین میزان میرساند که طبیعتا برعکس شارژرهای ترانسی آسیبی به باتری وارد نمیشود.
نکته اینکه شارژرهای سوئیچینگ برای شروع به کار نیاز به این دارند که باتری 12 ولتی خودرو شما دارای خروجی 10.5 ولت باشد. در غیر اینصورت ( مثلا از کار افتادن سلول های باطری یا گذشت عمر بیش از 3 سال و .. احتمال دارد خروجی باتری شما 10.5V DC نباشد و در نتیجه امکان شارژ باتری شما وجود نداشته باشد.
بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن وسال الکترونیکی خودرو در زمان شارژ باتری حتما انبرک باطری ماشین را از سر باتری جدا کنید چرا که شارژر ممکن است در صورت نیاز به صورت هوشمند ولتاژ را به بالاتر از 12V یعنی تا نزدیک به 15 تا 16 ولت برساند.
نکته اینکه شارژرهای سوئیچینگ برای شروع به کار نیاز به این دارند که باتری 12 ولتی خودرو شما دارای خروجی 10.5 ولت باشد. در غیر اینصورت ( مثلا از کار افتادن سلول های باطری یا گذشت عمر بیش از 3 سال و .. احتمال دارد خروجی باتری شما 10.5V DC نباشد و در نتیجه امکان شارژ باتری شما وجود نداشته باشد.
بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن وسال الکترونیکی خودرو در زمان شارژ باتری حتما انبرک باطری ماشین را از سر باتری جدا کنید چرا که شارژر ممکن است در صورت نیاز به صورت هوشمند ولتاژ را به بالاتر از 12V یعنی تا نزدیک به 15 تا 16 ولت برساند.