پلیر mp3 فلش‌خور جعبه دار پخش و ضبط

پخش‌کننده چندرسانه‌ای USB خور، مموری، AUX و ریموت‌دار

پخش کننده MP3 فلش‌خور 12 ولت باکس‌دار فلزی بدون نیاز به نصب و لحیم‌کاری مخصوص پخش موسیقی روی ضبط و اسپیکر خانگی یا ماشین قدیمی فاقد درگاه Flash، درگاه USB فلش مموری- کارت حافظه SD/MMC- ورودی فیش آداپتور خروجی صدا AUX- ریموت کنترل و رادیو FM

  • پخش کننده چند رسانه‌ای ام‌‎پی‌تری پلیر جعبه‌دار
  • مخصوص انواع ضبط، اسپیکر، آمپلی‌فایر و...
  • دارای ورودی USB فلش مموری، کارت حافظه TF
  • دارای ورودی صدا AUX، خروجی صدا AUX 3.5mm
  • ولتاژ ورودی 12 ولت DC برق ماشین یا آداپتور در منزل
ادامه مطلبShow less
428,000 تومان
ناموجود
> این محصول موجود نیست اما کالاهای مشابه در پایین صفحه در دسترس هستند <
مرجع:
K1-C5 C
نام تجاری:
اضافه به مقایسه0
معرفی

درباره برد فلش‌خور 12 ولت جعبه‌دار پرتابل

این دستگاه یک پخش کننده یا MP3 پلیر است که ویژه دستگاه‌های متفاوتی ساخته شده که امکان پخش موسیقی از طریق USB فلش مموری یا کارت حافظه SD یا MMC را ندارند. شما با خرید برد فلش خور جعبه دار پخش ماشین و ضبط خانگی قدیمی و معمولی خواهید توانست این دستگاه‌ها را به تازه‌ترین فناوری‌های روز جهت پخش موزیک مجهز نمایید. برق ورودی این دستگاه‌ها 12 ولت در نظر گرفته شده است تا بتوان از آن در ماشین و با برق مستقیم ماشین یا در خانه و با برق آداپتور 12 ولت به کار برد.

تامین برق پنل فلش خور باکس دار دارای یک ورودی فیش آداپتوری است. برای تامین برق آن باید یا از آداپتور برای مصارف خانگی یا از برق 12 ولت ماشین بهره برد.

استفاده خانگی: برای استفاده و اتصال به برق 220 ولت شهری باید همراه با دستگاه یک آداپتور 12 ولت 2 آمپر نیز همراه با دستگاه سفارش دهید. خرید آداپتور 12 ولت 2 آمپر

استفاده برای ضبط ماشین: برای استفاده روی سیستم صوتی خودرو باید برق 12 ولت ماشین را از طریق فیش نری آداپتور به دستگاه متصل کنید. سیم برق ماشین برق را می توانید مستقیم به یک فیش نری آداپتور وصل کنید یا از رابط فندکی به آداپتور استفاده نمایید. خرید فیش نری آداپتور خرید رابط فندکی به آداپتور

چگونه ضبط خانگی CD و کاست خور خود را فلش‌خور کنیم؟

برای این کار کافی است یک برد فلش خور جعبه دار پرتابل + یک آداپتور 12 ولت 1 آمپر + کابل صدا AUX تهیه کنید. پس از خرید این موارد کافی است که مراحل زیر را انجام دهید:
یک سر نری کابل صدا AUX را به خروجی برد فلش خور جعبه دار Audio Out متصل کنید و سر دیگر کابل صدا را به ورودی AUX ضبط خانگی یا سینمای خانگی یا... متصل کنید.
آداپتور 12 ولت 1 آمپر را که تهیه کرده‌اید را به پریز برق 220 شهری وارد کرده و فیش آداپتور را وارد ورودی برق 12V DC روی جعبه وارد کنید.
USB فلش مموری یا کارت حافظه MMC یا SD خود که دارای فایل‌های آهنگ و موسیقی مورد نظرتان است را وارد پورت ورودی USB و کارت حافظه کنید.
دکمه‌ی پاور در پشت جعبه را روی روشن ON قرار داده تا برد فلش خور روشن شود.
با ریموت کنترل همراه با برد فلش خور یا دکمه‌های روی پنل آهنگ‌ها را کنترل کرده و عقب و جلو کنید و با دکمه‌ی مود MODE وضعیت را روی حالت‌های گوناگون از جمله USB یا کارت حافظه MMC & SD یا رادیو FM قرار دهید.

فلش خور باکس دار بلوتوث دار موزیک

آموزش فلش‌خور کردن ضبط کاست و CD انواع ماشین

برای تبدیل ضبط کاست به فلش خور یا تبدیل ضبط ماشین به USB یا اصطلاحا تبدیل ضبط کاست ماشین به فلش خور به‌وسیله‌ی برد فلش خور جعبه دار پرتابل باید این مراحل را پیش بروید. فرقی نمی‌کند ضبط شما مربوط به چه ماشینی باشد. پراید، پژو، سمند، پیکان، ال 90 تندر، ماکسیما، پخش پایونر تبدیل USB به AUX همه ضبط ها

یک برد فلش خور جعبه دار 12 ولت + یک تبدیل فندکی ماشین به فیش آداپتوری + یک کابل صدا AUX فنری ماشین خریداری کنید.
یک سر کابل صدا AUX فنری مخصوص ماشین را به خروجی صدای استریو جعبه یعنی فیش Audio Out وارد کنید و سر دیگر کابل صدا را به ورودی AUX پخش ماشین وارد کنید. ( اگر پخش شما ورودی AUX نداشت آن را پیش تعمیرکار صوتی و تصویری ببرید تا 3 سیم خروجی صدا را به پایه‌های IC ضبط ماشین شما لحیم کند )
با استفاده از تبدیل فندکی به آداپتور برق را به دستگاه بدهید. یعنی سر فندکی رابط را به فندکی ماشین وارد کنید و فیش آداپتوری آن سر دیگر را به ورودی برق 12V DC پشت جعبه وارد نمایید.
دکمه‌ی پاور پشت جعبه را روی روشن ON قرارداده و USB فلش یا مموری کارت حافظه خود که حاوی فایل‌های موزیک است را وارد دستگاه کنید و از پخش موسیقی با کیفیت لذت ببرید.

مشخصات فنی دستگاه MP3 موزیک پلیر 12 ولتی

Mini Digital Player FM Radio Remote Control LED Display MP3 USB SD Headphone Out Car Amplifier

Features:

100% brand new and high quality.
3.5mm earphone jack out put (stereo).
Aluminum alloy case good for sinking heat.
USB / SD Card slot: Operate within 8G memory.
Play MP3 format music from SD/MMC card, U disk, FM function.
LED Display for music tracks number/FM frequency/EQ mode.
FM receiver frequency 87.5MHz-108MHz auto scan with memory pre set.
Remote Control: Full function ,number key can be direct search track.

Package Included:

1 X MP3 USB SD Digital Player FM Radio Remote Control
1 X Remote

منبع این مطلب

فلش USB خور ضبط و پخش ماشین پلیر

نکته: برای برق رسانی به این کالا ( به دلیل داشتن امکان ورودی برق با فیش آداپتور ) دو راه وجود دارد. هر دو کالا در فروشگاه اینترنتی چیستا الکترونیک موجود است و با کلیک روی لینک‌های زیر می‌توانید آن‌ها را نیز همراه با این کالا سفارش دهید:

1- آداپتور 12 ولت 1 آمپر برای مصارف خانگی 2- رابط تبدیل فندکی به آداپتور برای به‌کارگیری در ماشین.

پنل و برد فلش خور ماشین چیست؟

پنل‌های داشبوردی فلش خور یا USB خور پخش ماشین، بردهای الکترونیکی هستند که با افزوده شدن به پخش‌های قدیمی خودرو یا سیستم‌های صوتی ماشین، یا ضبط های قدیمی خانگی کاست‌خور یا سی‌ دی CD خور، قابلیت پخش موسیقی با فناوری‌های روز از جمله فلش مموری USB Flash یا مموری SD / TF / MMC و یا پخش موسیقی و صدا با بلوتوث را برای سیستم های صوتی قدیمی فراهم می‌کنند.

برد فلش خور جعبه دار 12 ولت

کارایی برد USB خور ماشین به زبان ساده

در واقع به زبان ساده: اگر پخش ماشین شما ( پراید، پژو، سمند، پیکان و...) قدیمی باشد و تنها کاست‌خور یا سی‌دی خور باشد، شما برای پخش موسیقی روی سیستم صوتی خودرو خود با یو اس بی فلش USB FLASH، کارت حافظه مموری SD/MMC/TF و یا پخش موسیقی به وسیله ی بلوتوث گوشی موبایل یا تبلت و لپ تاپ دچار مشکل خواهید شد.

در این هنگام یا باید پخش خودرو خود را با هزینه‌ی گزاف تعویض نموده یا ضبط خانگی خود که دارای باند و بلندگو مناسب است را  بی استفاده کنار بگذارید. (پیش‌‌تر از ابزار اف‌ام پلیر برای این کار استفاده می‌شد که پخش موسیقی از طریق امواج رادیویی اف ام بود و مشکلات فراوانی داشت)
اما اکنون با خرید یک برد پنل داشبوردی فلش خور پخش ماشینی می توانید این امکانات را به دستگاه خود بیافزایید بدون مشکلات معمول FM Pleayer. این بردها از نظر شیوه‌ی نصب دوگونه‌ی کلی دارند. که در زیر معرفی خواهند شد:

شیوه‌ی نصب بردهای فلش خور خوردو

1- برد خام نصب با لحیم کاری با قیمت مناسب‌تر: این دسته بردها بدون جعبه هستند و برای اتصال و پخش موسیقی نیاز به نصب توسط نیروی متخصص دارند. خروجی‌های این بردها باید توسط متخصص برق خودرو، یا کسانی که با سیستم صوتی و الکترونیک آشنایی دارند به پایه‌‌ی آی‌سی آمپلی فایر و پخش خودرو لحیم شود. این بردهای فلش خور نیاز به نصب توسط متخصص تعمیر برق خودرو و لحیم کردن سیم ها به پایه‌ی IC پخش ماشین دارند که می‌توانید از فروشگاه چیستا الکترونیک تهیه کنید و اقدام به خرید آنلاین کنید:

خرید برد فلش خور ماشینی معمولی

خرید برد رکورد دار فلش خور کننده پخش ماشین

خرید برد فلش خور خودرو بلوتوث دار

خرید برد usb flash تصویری پخش ماشین

آموزش نصب و راه اندازی روی ضبط خانگی و ماشین

نصب دستگاه ساده است و تنها کافی است که یک برق 12 ولت ماشین یا آداپتور 12 ولت را به ورودی برق آن متصل نمود. ( باید برق را با رابط فندکی به فیش نری آداپتور از فندکی خودرو به ورودی برق جعبه ی دستگاه وارد کرد. برای این کار از این کالا که در فروشگاه چیستا الکترونیک موجود است استفاده کنید: رابط تبدیل فندکی ماشین به آداپتور )

سپس خروجی صدای استریو که دارای 3 سیم است را به آمپلی فایر یا پخش ماشین متصل نمایید. (در صورت نداشتن تجربه از تعمیرکاران برق خودرو راهنمایی و کمک بگیرید)

شیوه نصب آسان پنل برد فلشخور به پخش AUX دار: در صورتی که پخش کاست خور یا ضبط خانگی سی دی خور و.. شما دارای ورودی AUX است، می‌توانید به سادگی سه سیم صدا استریو خروجی ( چپ + میانه + راست ) را به یک فیش نری AUX ( کلیک کنید در فروشگاه موجود است ) لحیم کنید و به سادگی آن را به پخش قدیمی خودرو و یا سیستم صوتی متصل کنید. در واقع یک کابل صدا AUX یک سر نری ساخته‌اید و سر دیگر که فیش ندارد به برد متصل شده.

برق 12 ولت ماشین هم که به سادگی به سیم دوتایی متصل می شود ( مراقب قطب + و - باشید)

اگر صدا نویز داشت چه باید کرد؟

در صورتی که پس از نصب ماژول MP3 پنل USB روی ضبط، صدا دارای نویز بود یک خازن 470 میکروفاراد 16 ولت با ولتاژ 12 ولت موازی کنید تا نویز صدا گرفته شود.


2- بدون نیاز به نصب و لحیم کاری: بردهای فلش خور جعبه‌ای با دارا بودن جعبه‌ی فلزی با دارا بودن ورودی صدای AUX دیگر نیازی به نصب و لحیم کاری ندارند. شما می توانید به سادگی با وارد کردن فیش برق 12 ولت خودرو یا آداپتور به ورودی برق و وارد کردن فیش کابل صدا AUX از هر دستگاهی (موبایل، لپ‌تاپ و تبلت و...) به ورودی AUX جعبه موسیقی مورد نظر خود را از طریق بلوتوث یا فلش مموری یا کارت های حافظه با بهترین کیفیت پخش کنید.

برد فلش خور جعبه دار MP3 پلیر

فروش برد فلش‌خور جعبه‌دار پخش ماشین

فروشگاه چیستا الکترونیک افزون بر فروش انواع برد USB خور / فلش خور ماشین (با نیاز نصب و لحیم کاری)  به دلیل سختی و مشکلات معمول نصب و لحیم کاری بردها برای افراد غیرمتخصص، به صورت اختصاصی اقدام به فروش بردهای پرتابل جعبه‌ای بلوتوث دار و بدون بلوتوث نموده است. شما خریدار گرامی در صورتی که با نصب و لحیم کاری بردهای مشکل دارید می توانید با تهیه‌ی بردهای پرتابل این مشکل را پشت سر بگذارید.

برد پرتابل جعبه‌ای معمولی - برد پرتابل جعبه‌ای بلوتوث‌دار

شیوه‌ی اتصال و پخش موسیقی:

1- اتصال برق فیش برق 12 ولت به ورودی برق روی جعبه ی برد فلش خور ( برای اتصال برق به فیش ورودی برق مادگی آداپتور از فیش نری سیم دار آداپتور موجود در فروشگاه چیستا استفاده کنید )
2- اتصال یک سر فیش کابل صدا AUX به خروجی صدای AUX روی جعبه و اتصال سر دیگر کابل صدا AUX به ورودی AUX پخش خودرو یا ضبط قدیمی خانگی سی دی خور یا کاست خور
3- وارد کردن فلش مموری USB FLASH یا کارت حافظه SD/MMC/TF حاوی موسیقی یا پخش موسیقی از طریق بلوتوث گوشی موبایل، لپ تاپ و تبلت و... و پخش موسیقی و آهنگ به وسیله ی ریموت کنترل همراه با برد فلش خور

تفاوت برد فلش خور جعبه‌دار معمولی و بلوتوث‌دار چیست؟

شما خریدار گرامی پیش از افزودن کالا به سبد خرید باید از منویی که در بالا وجود دارد مدل برد مد نظر خود را برگزینید.

برد جعبه دار معمولی:  برد USB خور دارای همگی امکانات یاد شده است (پخش موسیقی از طریق فلش مموری USB FLASH یا کارت حافظه SD/MMC/TF + دارای ریموت کنترل + دارای رادیو اف ام + بدون نیاز به نصب و لحیم کاری)

برد جعبه دار بلوتوث دار: برد فلش خور بلوتوث دار دارای همگی امکانات یاد شده در بالا بوده ( پخش موسیقی از طریق فلش مموری USB FLASH یا کارت حافظه SD/MMC/TF + دارای ریموت کنترل + دارای رادیو اف‌ام + بدون نیاز به نصب و لحیم کاری ) + امکان پخش موسیقی و فایل‌های صوتی و شنیداری به وسیله‌ی اتصال بلوتوث از دستگاه‌‌های گوناگون

شما می‌توانید پیش از خرید نوع برد فلش خور پرتابل جعبه‌ای خود را از منوی بالا سمت چپ برگزینید (بلوتوث دار یا معمولی)

شیوه‌ی اتصال و پخش موسیقی به وسیله‌ی بلوتوث

در صورتی که برد فلش خور شما بلوتوث دار باشد 1- پس از اتصال و روشن کردن برد فلش خور یا روشن کردن برد فلش خور پرتابل با زدن دکمه‌ی MODE روی ریموت کنترل نوشته‌ی روی برد به صورت BLUE در می‌آید، بلوتوث دستگاه خود (موبایل، تبلت یا لپ تاپ) را روشن کنید تا دستگاه برد فلش خور در میان دستگاه‌های بلوتوث اطراف بشناسد 2- روی گزینه‌ی اتصال گوشی موبایل یا تبلت و .. به برد کلیک کنید 3- دستگاه شما به برد فلش خور متصل شده و می توانید موسیقی خود را از طریق بلوتوث پخش کنید.

شیوه‌ی استفاده از ریموت و دکمه‌های پنل

دکمه‌های روی پنل برد فلش خور

با فشار دادن و رها کردن زود دکمه های  VOL-وVOL+ روی پنل می توانید آهنگ بعدی و پیشین را پخش کنید
با نگه داشتن دکمه های  VOL-وVOL+ می توانید صدای پخش شده از طریق برد را کم و زیاد کنید
با بهره گیری از دکمه ی SCAN می توانید به جستجوی رادیویی بپردازید
با به کارگیری دکمه ی MODE می توانید مشخص کنید که آهنگ از کدام گزینه و پورت (فلش مموری، حافظه ی کارت SD / MMC و یا رادیو) پخش شود

دکمه‌های روی ریموت کنترل

دکمه ی روشن و خاموش کردن برد
دگمه ی استاپ stop یا درنگ آهنگ
دکمه ی خاموشی صدا یا MUTE
دکمه ی بازگشت آهنگ
دکمه ی تنظیم زیر و بم صدا یا کولایزر
دکمه ی گذر از آهنگ (آهنگ بعدی)
دکمه ی بازگشت آهنگ (آهنگ پیشین)
دکمه ی ایست یا پخش دوباره PLAY & PAUSE
دکمه ی ولوم صدا (کم و زیاد کردن صدا)
دکمه ی شماره ها 0 تا 9

مکالمه تلفنی با بلوتوث و باند ماشین و اسپیکر

توجه داشته باشید در صورتی که قصد دارید از طریق باند ماشین یا اسپیکر خانگی یا... به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید و مکالمه تلفنی نیز از طریق دستگاه دانگل بلوتوث به AUX برای شما امکان پذیر باشد باید از «دانگل بلوتوث ماشین مکالمه و موسیقی» بهره ببرید که در فروشگاه چیستا الکترونیک موجود است. در این نشانی اینترنتی فروشگاه:
کلیک کنید: خرید دانگل بلوتوث ماشین مکالمه و موسیقی

پلیر فلش‌خور بلوتوث‌دار 220 ولت خانگی

اگر قصد خرید این کالا برای به‌کارگیری روی دستگاه‌های صوتی خانگی و فلش‌خور کردن اسپیکر، سیستم‌صوتی، ضبط را دارید  بهتر است از مدل 220 ولت برد فلش‌خور استفاده کنید. چراکه این مدل دیگر نیازی به منبع تغذیه و آداپتور 12 ولتی نداشته و مستقیم به پریز برق 220V شهری متصل می‌شود. ( هرچند همین مدل 12 ولت نیز قابل استفاده در خانه است و از نظر کیفیت صدا هیچ تفاوتی با مدل 220 ولت ندارد )

برای دیدن این کالا روی لینک روبرو کنید کنید: پلیر فلش‌خور USB، مموری و بلوتوث به AUX

انتخاب مدل برد فلش خور باکس‌دار پرتابل

همان‌گونه که در بخش بالا خواندید کیت USB از نوع پرتابل ( قابل حمل ) جعبه‌دار سه نوع گوناگون دارد. از نظر کیفیت پخش صدا تفاوتی میان آن‌ها نیست. تفاوت در 1- جنس جعبه 2- بلوتوث‌دار بودن یا نبودن 3- فیش‌ها و سیم‌های ورودی و خروجی 4- اندازه است. برای نمونه در زیر تصویر نوع چوبی را مشاهده می‌کنید.

کیت USB به AUX ضبط

ادامه مطلبShow less
مشخصات فنی
K1-C5 C

مشخصات

جنس
فلزی
رنگ
سیمین / نقره‌ای
شدت جریان (آمپر)
1A
تعداد کانال صدا
استریو - 2 کانال
ولتاژ ورودی
12V DC
پشتیبانی بلوتوث
ندارد
جعبه
دارد
میکروفن
ندارد
پشتیبانی تصویر
ندارد
آمپلی فایر
ندارد
قابلیت تعویض پوشه
ندارد
درگاه (پورت) ورودی
USB+کارت حافظه+AUX
درگاه (پورت) خروجی
فیش مادگی AUX
قابلیت شارژ
ندارد
منبع تغذیه
آداپتور + باتری DC
ژرفا- ارتفاع (سانتی‌متر)
6cm
پهنا (ضخامت)
3cm
بلندی (سانتی‌متر)
10.5cm
دیدگاه‌ها(36)
رتبه‌بندی کلی
2.4
36 دیدگاه‌ها
کیفیت
(4.4)
قیمت
(1.7)
امکانات
(1.7)
طراحی
(1.7)
سلام خسته نباشید این دستگا باaux وصل میشه و این ک میشه پوشه عوض کردیا اهنگ دونه دونه عوض میشه؟مرسی

نظر دهید

  • امکانات:
  • طراحی:
  • قیمت:
  • کیفیت:
نقاط ضعف و قوت را با کلمات کوتاه وارد کنید
بارگزاری تصاویر:
عکس را در اینجا بکشید و یا برای آپلود کلیک کنید.
7 کالای مشابه:
ناموجود
848,000 تومان
(23)

دیجیتال MP5 پلیر فلش خور ویدیویی بلوتوث دار

دستگاه دیجیتال پلیر یا برد فلش خور USB تصویری، امکان پخش انواع فایل‌های صوتی، عکس و ویدویی از طریق پورت USB فلش مموری، کارت حافظه TF، دارای ورودی صدا AUX، ریومت کنترل، رادیو FM، جعبه فلزی، خروجی تصویر و صدا به صورت 3 فیش AV، خروجی صدا تک فیش AUX، پخش ویدیو روی تلویزیون با پورت RCA و صدا روی انواع ضبط با درگاه ورودی AUX 2 فیش یا تک فیش AUX3.5mm

ناموجود
248,000 تومان

پخش کننده MP3 و موسیقی بلوتوث دار 12 ولت، پنل USB  فلش خور بلوتوثی 12V یک پخش‌کننده MP3 صدا است که مانند دیگر انواع ماژول MP3 پلیر دارای ورودی‌های کامل فلش مموری USB و AUX و کارت حافظه TF و اتصال بیسیم بلوتوث و خروجی استریو صدا با یک پنل مستطیل به ابعاد 50*75 میلی‌متر با 4 جایگاه پیچ بر روی سطح باکس و پروژه است.

  • دارای ریموت کنترل از را دور، کلید تنظیم اکولایزر EQ
  • ورودی مادگی USB فلش مموری، کارت مموری TF
  • ورودی مادگی AUX 3.5mm استریو، پنل مستطیلی مشکی
  • کلیدهای کم و زیاد کردن صدا، MODE، آهنگ قبلی و بعدی
  • ورودی برق 12Vو خروجی صدای استریو به صورت کانکتور
  • صفحه نمایش دیجیتال سایز بزرگ، سیم کانکتوردار
179,500 تومان
(2)

پخش کننده صدای دیجیتالی ماژول MP3 پلیر 12V

برد فلش خور پنل نقره‌ای، پخش کننده صدای دیجیتالی Digital Audio Player، مناسب USB فلش خور کردن پخش خودرو و ضبط خانگی یا ساخت اسپیکر و سیستم صوتی خانگی، دارای ورودی مادگی USB جهت اتصال فلش مموری حاوی موسیقی، دارای رادیو اف‌ام، ورودی کارت حافظه SD/MMC CARD، نمایشگر دیجیتال وضعیت، دارای امکان کنترل و تعویض آهنگ با ریموت کنترل و کلیدهای فیزکی

  • ولتاژ ورودی 5 تا 12 ولت DC مستقیم، ورودی فلش مموری USB و کارت حافظه، رادیو FM
  • دارای ریموت کنترل از راه دور، پنل فلزی نقره‌ای همراه با برچسب مشکی
  • دارای 4 جایگاه پیچ بر روی پنل جهت نصب بر روی سطوح گوناگون پروژه
  • کلیدها شامل تعویض MODE، تنظیم EQ اکولایزر، بلندی صدا، ایست آهنگ و ریپیت
ناموجود
1 تومان
(6)

برد MP3 فلش خور 5V آمپلی‌فایر دار 6 وات

برد پنل USB فلش خور - ورودی برق 5 ولت با کابل شارژر USB انواع شارژر گوشی موبایل و تبلت  - برق ورودی 5 ولت قابل تبدیل به برق 12 ولت ماشین با استفاده از رگولاتور 7805 - دارای آمپلی‌فایر با قدرت خروجی 6 وات (3W+3W) - ریموت کنترل و رادیو FM - از این آمپلی‌فایر فلش‌خور کوچک می‌توان جهت ساخت اسپیکر همراه با 2 بلندگو 3 وات بهره برد - دکمه‌های کنترل پخش موسیقی روی پنل

ناموجود
448,000 تومان
(17)

پلیر 220 ولت فلش خور ضبط و اسپیکر کاست و CD خور

دستگاه موزیک پلیر، پخش کننده موسیقی و صدا با خروجی AUX دو فیش L/R استریو، جهت فلش خور کردن انواع ضبط خانگی معمولی، ضبط قدیمی کاست خور، سی دی خور و اسپیکر فاقد درگاه USB، AUX، کارت حافظه TF، دارای امکان پخش موسیقی بی‌سیم از طریق بلوتوث گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ، ساخته شده با جعبه‌های با کیفیت زیمنس توسط بخش فنی فروشگاه چیستا، رادیو FM

978,000 تومان
(11)

آمپلی و موزیک پلیر فلش‌خور 12 بلوتوث‌دار

با این دستگاه MP3 پلیر موسیقی می‌‌توان با برق 12 ولت ماشین یا 220V خانگی (با استفاده از آداپتور 12 ولت 5 آمپر) یک اسپیکر خانگی، پرتابل و سیستم‌صوتی بلوتوث‌دار راه‌اندازی کرد. دارای ریموت کنترل، با 2 خروجی بلندگو 80 وات- توانایی پخش موسیقی بی‌سیم از طریق پورت USB فلش، کارت حافظه مموری TF و ورودی کابل AUX و اتصال بلوتوث به گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ.

59,500 تومان

ماژول MP3 Player مینی DFPlayer پخش فایل های MP3 در واقع یک پخش‌کننده صوتی فایل‌ها با دارا بودن ارتباط سریال UART است که امکان متصل شدن به انواع میکروکنترلر و آردوینو را به کاربر می‌دهد. همچنین امکان کنترل پخش آهنگ‌ها از طریق کلیدهای کنترل بدون نیاز به میکروکنترلر وجود دارد. اتصل مستقیم به بلندگو با توان خروجی 3 وات از دیگر توانایی‌های این محصول است و می‌تواند با منبع تغذیه، آداپتور یا باتری راه‌اندازی شود.

  • ولتاژ ورودی تغذیه 3.2 تا 5 ولت DC مستقیم
  • پخش صدا فایل با فرمت‌های MP3، WAV، WMA
  • دارای درگاه ورودی حافظه MicroSD مموری TF
  • پشتیبانی فرمت FAT16 و FAT32 تا 32 گیگ
  • راه ارتباطی پروتکل سریال UARA مود Tx Rx
  • LED نشانگر، 6 حالت اکولایزر، کنترل از طریق کلید
  • پخش تکرار یا به ترتیب آهنگ، اتصال به USB
کالاهای مرتبط
94,500 تومان
(5)

آداپتور 12 ولت 2A سوئیچینگ رومیزی

آداپتور 12V با شدت جریان 2 آمپر سوئیچینگ، از نوع آداپتورهای دو طرف سیم ( بدون نیاز به سیم برق)، ولتاژ ورودی 110 تا 250 ولت AC متناوب، ولتاژ خروجی 12V DC، شدت جریان خروحی حداکثری 2 آمپر با 20% تلورانس، مناسب انواع دستگاه‌های الکترونیکی و.. پروژه، مودم ADSL و سیم‌کارت‌خور، دوربین مداربسته، صوتی و تصویری، ماژول، آمپلی‌فایر

  • ولتاژ ورودی 110 تا 250 ولت AC شهری
  • ولتاژ خروجی 12 ولت DC مستقیم رگوله
  • حداکثر شدت جریان خروجی 2A لحظه‌ای
  • خروجی فیش نری آداپتور استاندارد 2.1mm
5,250 تومان
(4)

جک پاور آداپتور نری سیم‌دار استاندارد 2.1mm

فیش یا سوکت آداپتور سیم دار، قطعه ای است که می‌توان با آن برق آداپتور را به مادگی آداپتور روی دستگاه های گوناگون متصل نمود. در واقع این فیش در یک سر خود دارای فیش نری آداپتور آماده و متصل شده بوده و در سر دیگر سیم متصل به آن، 2 سیم منفی و مثبت لخت وجود دارد که می‌توانید آن را به برق خودرو یا هر آداپتور دیگر که فیش آن دچار قطعی یا مشکل شده متصل نمایید.

39,800 تومان
(1)

کابل رابط صدا AUX فنری

کابل جابه‌جایی صدا یا رابط صدا AUX با فیش جک 3.5mm کابل با ریختار و حالت فنری برای ساده‌تر شدن کاربرد در خوردو و... طول کابل در حالت کشیده 1.5 متر دو سر نری AUX3.5mm- کابل صدا فنری AUX ویژه خودرو و پخش ماشین و برد فلشخور ماشین و ضبط ها و آمپلی فایرهای خانگی و گروه های موسیقی.

کابل انتقال صدا AUX فنری ویژه پخش ماشین
179,500 تومان
(2)

پخش کننده صدای دیجیتالی ماژول MP3 پلیر 12V

برد فلش خور پنل نقره‌ای، پخش کننده صدای دیجیتالی Digital Audio Player، مناسب USB فلش خور کردن پخش خودرو و ضبط خانگی یا ساخت اسپیکر و سیستم صوتی خانگی، دارای ورودی مادگی USB جهت اتصال فلش مموری حاوی موسیقی، دارای رادیو اف‌ام، ورودی کارت حافظه SD/MMC CARD، نمایشگر دیجیتال وضعیت، دارای امکان کنترل و تعویض آهنگ با ریموت کنترل و کلیدهای فیزکی

  • ولتاژ ورودی 5 تا 12 ولت DC مستقیم، ورودی فلش مموری USB و کارت حافظه، رادیو FM
  • دارای ریموت کنترل از راه دور، پنل فلزی نقره‌ای همراه با برچسب مشکی
  • دارای 4 جایگاه پیچ بر روی پنل جهت نصب بر روی سطوح گوناگون پروژه
  • کلیدها شامل تعویض MODE، تنظیم EQ اکولایزر، بلندی صدا، ایست آهنگ و ریپیت
478,000 تومان

ماژول MP3 پخش کننده موسیقی USB AUX مموری با فندکی ماشین

برد فلش خور بلوتوث و جعبه‌دار با فندکی خودرو، پخش کننده‌ی صوتی 12 ولت، مناسب فلش خور و بلوتوث‌دار کردن انواع ضبط ماشین و پخش خودرو که دارای ورودی AUX 3.5 میلی‌متری هستند، دارای جعبه و جایگاه پیچ بر روی سطوح گوناگون، تامین برق ورودی از طریق مادگی فندکی خودرو که از طریق اتصال کابل فنری متصل به فیش نری فندکی چراغ‌دار تامین می‌شود، خروجی به صورت یک کابل صدای استریو منتهی به یک فیش AUX 3.5mm نری، بدون نیاز به نصب و لحیم‌کاری، دارای رادیو اف‌ام FM، ریموت کنترل از راه دور

  • مناسب فلش‌خور، بلوتوث‌دار کردن انواع ضبط ماشین و پخش خودرو
  • تامین برق از طریق فیش فندکی اتومبیل بدون نیاز به نصب و لحیم‌کاری
  • دارای امکان پخش موسیقی بیسیم با بلوتوث گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ و ریموت کنترل
  • دارای امکان پخش موسیقی از طریق فلش مموری USB، AUX، حافظه TF

187,000 تومان
(11)

پنل داشبوردی کیت USB به AUX و FM ضبط ماشین پژو

این ماژول یا پنل داشبوردی برد فلش‌خور ضبط ماشین ویژه انواع خودرو پژو 206، پژو 405، پژو پارس طراحی شده است - قابلیت نصب و اتصال به‌جای ساعت دیجیتال ماشین روی داشبورد خودروهای گروه پژو با ضبط و سیستم‌صوتی فاقد درگاه ورودی USB. دارای ریموت کنترل از راه دور و ورودی فلش مموری USB، کارت حافظه TF، رادیو FM دکمه روشن و خاموش خروجی صدا FM و یا فیش AUX

348,000 تومان
(14)

پنل برد USB فلش‌خور پرتابل MP3 پلیر موسیقی 12 ولت

MP3 پلیر و پخش کننده چند رسانه‌ای موسیقی، فلش خور 12 ولت جعبه‌دار بلوتوث دار قابل حمل- ویژه فلش خور کردن انواع پخش ماشین و ضبط خانگی کاست‌خور و سی‌دی‌خور که فاقد پورت ورودی USB کارت حافظه مموری TF و AUX هدفونی هستند- دارای ریموت کنترل از راه دور، رادیو FM و جعبه شکیل مشکی- خروجی صدا آماده تک فیش کابل صدا AUX و ورودی برق ورودی 12 ولت ماشین یا آداپتور 12 ولت

149,500 تومان
(18)

برد USB فلش‌خور record و دار بلوتوثی AUX پخش ماشین

  • برد پنل داشبوردی 5 تا 12 ولت فلش خور رکورد REC و بلوتوث دار، دارای درگاه ورودی یو‌اس‌بی USB، مموری tf و AUX ویژه‌ی فلش‌خور کردن انواع پخش و ضبط ماشین، و ضبط خانگی، اسپیکر و در کل سیستم‌های صوتی CD خور و آمپلیفایر هایی که فاقد پورت یو‌اس‌بی USB، مموری، AUX و... هستند.

  • دارای ورودی MIC میکروفُن جهت ضبط صدا
  • خروجی 3 سیم صدا (راست / وسط / چپ) + رادیو FM
  • دارای امکان اتصال بلوتوثی و پخش موسیقی و ریموت کنترل
  • ولتاژ ورودی 5 تا 12 ولت DC، ساخت انواع سیستم صوتی
114,000 تومان
(75)

ماژول MP3 فلش‌خور USB، مموری، AUX پخش ماشین و ضبط

برد پنل داشبوردی 12 ولت فلش خور یو اس بی، مموری و AUX خور ویژه‌ی پخش و ضبط ماشین ، ضبط خانگی کاست و CD خور معمولی و سیستم صوتی، پخش‌ها و آمپلی فایر هایی که فاقد پورت یو‌اس‌بی USB، مموری، AUX و... هستند با برق 5 تا 12 ولت.خروجی 3 سیم صدا (راست / وسط / چپ) + ورودی برق 12 ولت + آنتن رادیو اف ام+ ریموت کنترل، ولتاژ ورودی 5 تا 12 ولت DC

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود/نام‌نویسی