نوک هویه تفنگی 0ZD-9 N1-1

نوک هویه تفنگی یدکی قطر 6 میلی‌متری

این کالا نوک هویه قابل تعویض مدل ZD-90 N1-1 جهت هویه‌های تفنگی از 30 تا 130 وات 220 ولت است که دارای قطر فضای داخلی 6 میلی‌متر و قطر بیرونی نوک هویه 8 میلی‌متر است. طول این نوک هویه 6.5 سانتی‌متر است. مخصوص المنت‌های هویه از نوع  sold. irons with heating element

ادامه مطلبShow less
58,000 تومان
مرجع:
نام تجاری:
اضافه به مقایسه0
معرفی

تعویض نوک هویه تفنگی متغییر

هویه مانند دیگر ابزار لحیم کاری مثل روغن لحیم، سیم لحیم، پایه هویه، نوک پاک کن هویه، المنت هویه بسیار کاربردی بوده و طبیعتا نوک هویه ممکن است دچار مشکلات و خوردگی و.. شود. البته می‌توان تا اندازه‌ای با احیا کننده نوک هویه آن را بهبود بخشید اما در نهایت در صورت ایجاد مشکل جدی تعویض نوک هویه تفنگی بهترین گزینه برای تعمیر کردن و استفاده دوباره از آن خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
مشخصات فنی

مشخصات

جنس
فلزی
رنگ
سیمین / نقره‌ای
توان (وات)
30-130W
ولتاژ ورودی
220V تا 250V
تعداد در بسته
1
دیدگاه‌ها
بدون نظر

نظر دهید

  • امکانات:
  • طراحی:
  • قیمت:
  • کیفیت:
نقاط ضعف و قوت را با کلمات کوتاه وارد کنید
بارگزاری تصاویر:
عکس را در اینجا بکشید و یا برای آپلود کلیک کنید.
5 کالای مشابه:
49,800 تومان

نوک هویه 40W اف ال دی FLD

نوک هویه نسوز ساخت ایران برند اف ال دی F.L.D، مناسب انواع هویه 40 وات دارای نوک قابل تعویض، طول نوک هویه 7 سانتی‌متر، دارای نوک سوزنی شکل جهت انواع لحیم‌کاری و مونتاژ و تعمیر بردهای الکترونیکی و قطعات کوچک با قطعات روسطحی اس ام دی SMD و .. مناسب تعویض نوک هویه‌هایی که در فرایند لحیم‌کاری دچار آسیب شده‌اند.

32,900 تومان

نوک هویه 60W گات R-6B نسوز

نوک هویه 60 وات از گروه قابل تعویض جهت انواع هویه قلمی سوزنی 60 وات با قطر 5 میلی‌متر. طول 75 میلی‌متر. مناسب تعویض و تعمیر نوک هویه 60 وات که در اثر لحیم‌کاری درازمدت، یا استفاده نادرست از هویه و یا در اثر دوده خوردن و اکسیداسیون و عوامل دیگر دچار خوردگی شده یا سیم قلع به آن می‌چسبد. تعویض آسان و ساده با استفاده از باز کردن پیچ روی بخش فلزی هویه.

29,800 تومان

نوک هویه 40W گات R-48B

نوک هویه نسوز 40 وات، مناسب تعمیر و تعویض نوک هویه‌های 40W که دچار مشکلات معمول مانند اکسید شدن، خوردگی، دوده زدگی و.. شده و امکان لحیم‌کاری حرفه‌ای و صحیح با آن‌ها وجود ندارد. همچنین مواردی که یا سیم قلع و سیم لحیم به آن می‌چسبد یا آب کردن سیم لحیم امکان پذیر نیست. امکان تعویض آسان با باز کردن پیچ روی بدنه و المنت هویه

ناموجود
26,800 تومان
(1)

نوک هویه 60W اف ال دی FLD

نوک هویه 60 وات نسوز ساخت ایران تولید اف ال دی F.L.D، مناسب تعویض نک هویه انواع هویه 60 وات که دارای نوک هویه قابل تعویض هستند، طول نوک هویه 7.5 سانتی‌متر، دارای نوک سوزنی شکل برای استفاده در مراحل لحیم‌کاری و مونتاژ و تعمیر بردهای الکترونیکی و قطعات کوچک با قطعات DIP و... با پایه عمیق، سیم، فیش، کانکتور و .. مناسب تعویض نوک هویه‌هایی که در فرایند لحیم‌کاری دچار آسیب شده‌اند.

48,800 تومان

نوک هویه 30W و 40W ظریف

نوک هویه 30 وات قابل تعویض برای انواع هویه قلمی، طول نوک هویه 68 میلی متر، پهنای یا قطر 4 میلی متر. از نوک هویه 30 وات جهت تعویض نوک هویه استفاه می شود که در اثر لحیم‌کاری درازمدت دچار مشکل شده و دوده، اکسید، و قلع به آن می‌چسبد و کار لحیم‌کاری دچار مشکل شده است و به جای تعویض کامل و خرید هویه می‌توان با تعویض نوک آن از آن مجددا بهره برد.

کالاهای مرتبط
89,800 تومان

المنت یدک هویه تفنگی جنس سرامیکی

جنس المنت سرامیک، مخصوص هویه تفنگی جهت اتصال به نوک هویه تفنگی، طول بخش سرامیکی 87 میلی‌متر، طول بخش سیم با روکش 60 میلی‌متر، با استفاده از المنت هویه تفنگی می‌توان نسبت به تعمیر و بازیابی هویه تفنگی که المنت آن دچار مشکل شده است اقدام نمود.

289,000 تومان

هویه تفنگی گیلسان 30W تا 130W مدل ZD-90

دارای قابلیت تعویض نوک هویه، دارای چراغ نمایشگر وضعیت کاری، سرعت بالا در ذوب کردن سیم قلع، امکان تنظیم توان با نگه داشتن شاسی بین 30W تا 130W، کابل برق منتهی به دوشاخه به طول 1 متر، ابعاد شامل طول با احتساب نوک هویه 17 سانتی متر * عرض 1.5 سانتی متری * ضخامت 2 سانتی‌متر، جنس بدنه از پلاستیک سخت عایق

23,800 تومان
(1)

اسفنج نسوز نوک هویه 75*55*8mm

اسفنج نسوز پاک کننده نوک هویه ساخت برند F.L.D سایز متوسط با ابعاد حدودی 75*55*8mm، رنگ زرد، یک تمیزکننده نوک هویه است دارای چشمه‌های بزرگ‌تر جهت پاک‌کنندگی ساده تر انواع نوک هویه و زدودن اکسید، دوده و سیم لحیم‌ها و قلع اضافه روی نوک هویه. این اسفنج با رسیدن آب به آن حجیم و قابل استفاده خواهد شد و البته باید در حیت کار حتما مرطوب نگه داشته شود.

218,800 تومان
(2)

هویه تفنگی امپایر Empire مدل ED025 از دسته هویه‌های هفت‌تیری متغییر با المنت سرامیکی و سیم برق 1 متری است. به این معنا که در حالت عادی دارای توان حرارتی 40 وات بوده و در صورت نگه داشتن کلید آن حرارت می تواند با سرعت بالا به 80 وات برسد و جهت لحیم‌کاری قطعات حساس و یا سیم‌لحیم‌های ضخیم هم‌زمان به‌کار برود.

  • هویه تفنگی امپایر Empire مدل 40W/80W
  • دارای چراغ ال ای دی نشانگر وضعیت کاری
  • دارای سیم برق به طول 1 متر استاندارد
  • ساخته شده با نوک هویه قابل تعویض
  • ولتاژ ورودی هویه 220 ولت AC متناوب
145,800 تومان
(1)

سیم قلع 0.8 ASAHI میلی‌متری 50g

سیم لحیم آساهی ساخت مالزی تحت لیسانس برند نام آشنای آساهی Asahi ژاپن، وزن 50 گرم،  به میزان استفاده در هنگام لحیم‌کاری با دستگاه هویه قطعات الکترونیک و سیم‌های ارتباطی و فیش- سیم لحیم آساهی با ضخامت 0.8 میلی‌متر ویژه‌ی کارهای الکترونیکی ظریف و دقیق لحیم قطعات، آلیاژ قطع 63% و سرب 37% ساخت مالزی تخت لیسانس آساهی ژاپن، دارای فلاکس یا روغن لحیم جهت کاربری بهتر

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود/نام‌نویسی