آردوینو Arduino مگا 2560 Mega R3

برد آردوینو مگا 2560 Arduino MEGA R3

برد Arduino مدل Mega2560 از گروه میکروکنترلر اتمگا ATmega2560 دارای 54 پایه ورودی و خروجی دیجیتال که از 15 عدد آن‌ها می‌توان به عنوان خروجی PWM بهره برد. 16 پین ورودی آنالوگ، 4 درگاه UART سخت‌افزاری سریال، نوسان ساز 16MHz، یک درگاه USB و ورودی جک پاور و ICSP هدر و در نهایت یک کلید ریست. امکان راه اندازی با آداپتور AC/DC ولتاژ تغذیه 5 ولت، ولتاژ کاری 7 تا 12 ولت

ادامه مطلبShow less
978,000 تومان
مرجع:
N1-R5 C
نام تجاری:
اضافه به مقایسه0
معرفی

نصب و راه اندازی: لطفا توجه اکید داشته باشید که نصب و راه اندازی هرگونه ماژول و بورد الکترونیک با مسئولیت خریدار بوده و جهت استفاده از گارانتی 7 روزه نیاز به ارائه نامه مهر و امضا شده مراحل نصب و عیب‌یابی و فاکتور تعمیرکار دارای پروانه کسب رسمی است.

معرفی آردوینو Mega 2560

برد آردوینو مگا Arduino Mega2560 R3 بر اساس آی سی و تراشه Mega2560 طراحی و ساخته و عرضه شده است که همان‌گونه که پیش‌تر اشاره شد دارای 54 پین ورودی و خروجی دیجیتالی است. از این مدل در پروژه‌های گوناگون از جمله پروژه‌های صنعتی که احتیاج به پردازش داده‌ها با شتاب بالا دارند استفاده می‌شود.

نکته اینکه این کالا با دارا بودن ورودی مادگی آداپتور روبردی ( جک پاور ) امکان راه‌اندازی شدن با آداپتور یا باتری را دارد. برای کار با برد آردوینو مگا 2560 مدل Arduino Mega2560 R3 می‌توان به سادگی و با بهره‌گیری از یک کابل USB اقدام نمود و آن را به رایانه و لپ‌تاپ و کامپیوتر متصل نمود.

تفاوت ورژن R3 R2 R1 برد آردوینو Mega2560

نسخه R3 این برد با نسخه‌های R1 و R2 متفاوت است. در واقع نسخه‌های 1 و 2 از تراشه ATmega8U2 به جای FTDI USB-to-serial بهره برده شده است که یک مبدل یو اس بی به سریال است. همچنین باید گفت که در نسخه 2 برد Mega2560 از یک مقاومت برای پولینک متصل شده 8U2 HWB میکروکنترلر به زمین بهره برده است که دگرگون شدن به مود DFU را ساده‌تر می‌کند.

اما در نسخه R3 امکانات بیشتری افزوده شده برای نمونه پایه‌های SCL و SDA هستند که هماهنگ و نزدیک با پایه آرف AREF درنظر گرفته شده اند و پین‌های جدیدی نیز در نزدیک ریست افزوده شده است که یکی از این پایه‌ها پایه‌ی IOREF است و این پایه این امکان را می‌دهد که شیلدها با ولتاژ خروجی خود را همخوان و هماهنگ سازند. با این شرایط شیلدها می‌توانند با بردهایی که از AVR که دارای ولتاژ 5V هستند و مدل‌های دیگر برد Arduino مدل DUE که دارای ولتاژ کاری 3.3V هستند هماهنگ شوند.

از نکات مهم بعدی این است که مدار ریست توانمندتر شده و البته تراشه ATmega16U2 به جای مدل 8U2 در نظر گرفته شده است. همچنین پین متصل نشده در نظر گرفته شده که در آینده می‌توان از آن بهره برد.

دیتاشیت آردوینو مگا 2560


ولتاژ تغذیه و کاربرد پین‌ها

پیش از هر چیز باید اشاره کرد که دست کاربر در این زمینه باز است و هم می‌تواند از آداپتور به عنوان منبع تغذیه استفاده نماید و هم از درگاه USB برای این منظور بهره ببرد. گزینش منبع تغذیه به صورت خودکار خواهد بود. فیش نری آداپتور به سادگی می‌تواند به ورودی مادگی آداپتور 2.1 میلی متری center-positive روی برد متصل شود که به پایه‌های ولتاژ ورودی یعنی Vin و GDN زمین وارد شود.

نکته مهم دیگر اینکه این برد با تغذیه 6 تا 20 ولتی کار می‌کند و اما نباید فراموش کرد که در صورت در نظر  گرفته منبع تغذیه پایین‌تر از 7 ولت، این موضوع روی ولتاژ پین‌ها تاثیر می‌گذارد و احتمالا ولتاژ خروجی آن‌ها از 5V کمتر می‌شود. از سوی دیگر اگر ولتاژی بیش از 12 ولت در نظر گرفته شود این موضوع در پی ایجاد دمای بالاتر برای رگولاتور، آسیب به برد را در پی خواهد داشت. بهتر است که از ولتاژی بین 7V تا 12V بهره برده شود.

  • پایه VIN در واقع پین ورودی ولتاژ برداست که در هنگام بهره‌گیری از منبع تغذیه بیرونی ( به جای یو اس بی ) از VIN باید بهره برد. و اگر از جک پاور استفاده شود
  • .پایه 5V : از پین 5V جهت دریافت ولتاژ تنظیم شده 5 ولتی از راه رگولاتور بهره برده می‌شود. همان‌گونه که پیش‌تر گرفته بودیم این کالا می‌توان از راه فیش مادگی آداپتور روبردی ( جک پاور ) با ولتاژ 7 تا 12 و یا درگاه یو اس بی 5 ولت و یا پین VIN تغذیه شود. در واقع دریافت ولتاژ از پایه‌های 5V و 3.3V پس از گذر کردن از رگولاتور و بدون اینکه از تنظیم کننده بهره ببرد تامین می‌شود و این امر ممکن است به برد آسیب بزند و توصیه نمی‌شود.
  • پایه GND: این پین همان‌گونه که روشن است مربوط به اتصال زمین است.
  • پایه IOREF : کار پی آی او آر اف این است که به عنوان مشخص کننده میزان ولتاژ مرجع میکروکنترلر به‌کار برود. اگر تنظیم سازگار در شیلد ( پوشش ) ایجاد شده باشد توانایی این را دارد که ولتاژ را خوانده و یا با گزینش تغذیه مناسب و یا بازگشت ولتاژ در خروجی کاری کند که آماه برای کار با ولتاژ 5 ولت و 3.3 ولت شود.

کاربرد پین های ورودی و خروجی

پین های دیجیتال تعبیه شده روی برد آردوینو مگا 2560 Arduino MEGA R3 با توابعی مانند  pinMode()، digitalWrite() و digitalRead() می‌توانند به عنوان ورودی و خروجی در نظر گرفته شوند که شامل مواردی مانند Serial پین های (RX) یا 0 و (TX) یا Extanal Interrupt یا  درنگ بیرونی و PWM  با تابع Analogwrite و SPI و LED-13 و TWI  و آرف AREF و نهایتا ریست است.

نکات نصب و راه اندازی

  • باید در نظر داشت که این برد اورجینال و اصلی بوده و از راه جک مادگی آداپتور آن می‌تواند با ولتاژ 12 نیز کار کند و البته 8 بیت است.
  • با بهره‌گیری از این برد می‌توان انواع سنسورهای دیجیتال و آنالوگ را راه اندازی کرد چرا که دارای 54 پین ورودی و خروجی دیجیتال بوده که از 15 عدد آن ها می‌توان به عنوان PWM بهره برد. از جمله سنسورهای اندازه‌گیری رطوبت هوا، کنترل روشن و خاموش کردن روشنایی، رطوبت خاک و ...اردوینو uno متفاوت است اما در صورتی که اتصالات درست انجام شود با برنامه Uno نیز دارای کاربری است و با  کامپایلر اردوینو IDE پشیتبانی می‌شود.
  • باید توجه داشت که این برد یکی از پیشرفته‌ترین بردهای میکروکنترلر با قدرت پردزاش بسیار بالا و امکان کامل است و طبیعتا برای پرژوه‌‎های هوشمندسازی خانه مناسب است چرا که بالاترین میزان پایه‌های دیجیتال و آنالوگ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته نیاز به شیلد اترنت وجود خواهد داشت و اگر امکان طراحی با رزبری باشد شرایط مناسب تری خواهد بود.
  • برای منبع تغذیه می توانید از آداپتور 9 تا 12 ولت بهره ببرید. البته بهتر است که از آداپتور 5 ولت بهره برده شود. طبق دیتاشیت نیز ولتاژ کاری 5 ولت است و باید از آداپتور 5 ولت یا درگاه USB رایانه و کامپیوتر برای این منظور بهره برده شود.
  • در صورت عدم شناخت برد در لپ تاپ و رایانه در بخش دیوایس منیجر این موارد را بررسی کنید: کابل را تعویض نمایید، کوشش کنید درگاه‌های دیگر USB را نیز تست کنید، ویندوز را دوباره راه اندازی کنید، نسخه IDE را تغییر دهید.
  • زبان برنامه‌نویسی این کالا C و C++ است.
ادامه مطلبShow less
مشخصات فنی
N1-R5 C

مشخصات

ولتاژ ورودی
7V تا 12V
درگاه (پورت) ورودی
USB TYPE B
پهنا (ضخامت)
5.3cm
بلندی (سانتی‌متر)
10cm
ولتاژ تغذیه
5V DC
میکروکنترلر
ATmega2560
Clock speed
16MHz
Digital I/O pins
54
PWM Digital I/O Pins
15
Analog Input Pins
16
EEPROM
4KB
SRAM
8KB
Flash Memory
256KB
دیدگاه‌ها(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 دیدگاه‌ها
کیفیت
(4)
قیمت
(4)
امکانات
(4)
طراحی
(4)
یکی از سریع ترین و کامل ترین ها هست در نوع خودش. سرعت پردازش و تعداد پایه ها با بقیه بردها خیلی فرق می کنه مخصوص این ورژن 3

نظر دهید

  • امکانات:
  • طراحی:
  • قیمت:
  • کیفیت:
نقاط ضعف و قوت را با کلمات کوتاه وارد کنید
بارگزاری تصاویر:
عکس را در اینجا بکشید و یا برای آپلود کلیک کنید.
7 کالای مشابه:
376,800 تومان

آردوینو Arduino پرو میکرو با پردازنده ATmega32u4

برد میکروکنترلر آردوینو با بهره‌گیری از پرازنده ATmega32u4 با همکاری Adafruit. دارای ورودی/خروجی درگاه مادگی MicroUSB مناسب جهت برنامه‌ریزی شدن، 9 پین ورودی آنالوگ، 12 پین ورودی/خروجی دیجیتال که 5 پین آن از نوع PWM است، کارکرد با نوسان‌ساز کریستال 16MHz، دارای دکمه ریست و ICSP header، ولتاژ کاری پیشنهادی 5 ولت DC، ولتاژ ورودی 7 تا 12 ولت، حافظه فلش 32KB

167,800 تومان

بورد توسعه Attiny85 آردوینو

برد Attiny85 مناسب استفاده به عنوان بخشی از پروژه‌های اینترنتی چیزها ( اشیا) IOT ساخته شده با تراشه Attiny85 و سازگار با محیط آردوینو. دارای درگاه و پورت به صورت مادگی Micro USB روبردی جهت کامپایل از طریق کابل USB، ( رنگ برد مشکی و آبی )، دارای 9 عدد پین هدر همراه درون بسته بندی، میزان فلش مموری 8Kb

198,800 تومان

آردوینو Arduino نانو ATmega328 مدل Mini USB

برد آردوینو نانو دارای میکروکنترلر  ATmega328، ولتاژ کاری 5V DC، ولتاژ ورودی 7 تا 12 ولت، 14 عدد پین ورودی و خروجی دیجیتال که 6 عدد از این پین‌ها شامل خروجی PWM می‌شود و 8 عدد پایه آنالوگ، نوع کانکتور مادگی مینی USB و پین هدر، فلش مموری 32 و بوت لودر 2 و SRAM مقدار 2 کیلوبایت، فرکانس 16MHz، ابعاد بسیار کوچک 42*18 میلی‌متر ناسب انواع ربات پرنده، ماشین کوچک و.

137,800 تومان

شیلد درایور DNC حرفه‌ای نسخه 4V

شیلد درایور CNC-SHIELD-V4، قابل راه اندازی با برد آردوینو نانو با کدهای GRBL. همچنین باید در نظر داشت که از این شیلد برای برد توسعه درایور ماشین‌های حکاکی، تراش‌کاری و چاپگرهای سه بعدی بهره برده می‌شود. دارای 3 عدد اسلات درایور استپ موتور از نوع A4988 و یا DRV8825 جهت نصب و راه‌اندازی سه کانال موتورهای پله‌ای. باید اشاره شود که هر کانال از استپ موتورها تنها 2 درگاه I/O نیاز دارند که طبیعتا برای راه‌اندازی و کنترل کردن موتورهای پله‌ای شش پورت بسنده خواهد بود.

  • شیلد CNC ورژن 4 مخصوص آردوینو نانو مدل cnc shield v4
  • دارای سازگاری با GRBL و پشتیبانی استپر موتورهای A4988 - DRV8825
  • امکان درایو کردن 3 عدد استپر موتور با استفاده از برد آردوینو
  • ابعاد: 19*5.9*7.2 سانتی‌متر، ولتاژ کاری 12-36 ولت
268,000 تومان
(1)

برد Arduino مدل UNO SMD با IC مدل ATmega328p

آردوینو از UNO مدل SMD ورژن R3 اورجینال است که با بهره‌گیری از پردازنده مرکزی اصلی ATmega328p و تولید شده است. میزان 0.5 کیلوبایت حافظه درونی و 32 کیلو بیت حافظه،دارای حافظه فلش و 2 کیلوبایت حافظه SRAM، ولتاژ تغذیه 5 ولت DC، ولتاژ ورودی 7 تا 12 ولت DC، جریان 40 تا 50mA، دارای 40 عدد پین هدر همراه بسته بندی، فرکانس کاری 16 مگاهرتز، تعداد پایه 6 عدد ویژه PWM

448,000 تومان
(1)

بورد آردوینو Arduino uno r3 مدل dip

برد آردوینو UNO دارای پشتیبانی سراسری از ساختار دیپ DIP، بهره‌گیری از میکرومگا 328 که از این نظر همانند بورد آردوینو مدل پرو PRO است. منبع تغذیه قابل تامین از طریق کابل USB یا آداپتور بیرونی مادگی آداپتور روبردی. ولتاژ تغذیه مورد نیاز 5V DC، ولتاژ ورودی 12V DC، میزان شدت جریان 40mA تا 50mA، فرکانس کاری برد 16Mhz، ورودی دیپ Analog، میکروکنترلر atmega328p-pu

258,800 تومان

کنترلر پرینتر 3 بعدی RAMPS ورژن 1.4 - RepRap

این شیلد از گروه بردهای توسعه آردوینو Arduino به‌شمار می‌آید که در چاپگرهای سه بعدی و CNC سه محوره دارای کاربری هستند و استپ موتورهای A4988 و DRV8825 راه‌انداز به خوبی روی این برد نصب می‌گردند. ابعاد فیبر 115*60 میلی‌متر، نوع کانکتورها پین هدر و ترمینال، دارای 15 عدد جای جامپر، پروتکل ارتباطی I2C و SPI، کنترل ماسفت‌ها از طریق PWM

  • توانایی پشتیبانی از پروتکل‌های I2C , SPI جهت توسعه در آینده
  • سازگار با ارتباط سریال RS232 و پشتیبانی از 5 درایور موتور پله‌ای
  • کنترلر 2 عدد استپ موتور مناسب جهت z به‌گونه‌ی موازی
  • دارای فیوز برای محافظت از برد و رابط استاندارد اکسترودر
کالاهای مرتبط
74,800 تومان

سیم برد بردی آماده 60 تا 65 تایی

بسته 60 تا 65 تایی سیم برد برد دو سر نری، این کالا شامل یک بسته 60 تا 65 تایی سیم برد بوردی در سه اندازه گوناگون و متفاوت است، سیم برد برود کوچک، متوسط و بزرگ در رنگ‌های گوناگون، دارای سرهای سوزنی مناسب کاربری در انجام پروژه‌های گوناگون الکترونیک، رباتیک و بستن مدار روی برد برد است. سایز سیم استفاده شده 28 است و باید در محاسبه توان حداکثری در نظر گرفته شود.

52,800 تومان

سیم جامپر برد بورد نری به نری

بسته 40 تایی سیم جامپر دو سر نری به طول 20 سانتی متر، دارای دو سر نری جامپر پرس شده‌ی آماده جهت ورودی به مادگی برد بورد یا سیم جامپر مادگی، سری‌های پلاستیکی عایق و مطمئن، اتصال ساده و آسان بین قطعات و سیم بدون نیاز به لحیم کاری با هویه و استفاه از سیم لحیم، روغن لحیم، جهت اتصال ماژول ، آزمایش میکروکنترلر و بردهای آموزشی و تست مدارهای الکترونیکی

198,500 تومان
(1)

آداپتور رومیزی بین‌راهی 5 ولت 3 آمپر، منبع تغذیه از نوع سوئیچینگ با ولتاژ ورودی 220 ولت استاندارد و ولتاژ خروجی 5 ولت و شدت جریان آمپر 3A، فرکانس کاری 50/60 هرتز، ویژه‌ی به‌کارگیری روی انواع دستگاه‌های برقی و الکترونیکی، دوربین، پروژه و.. با ورودی برق 5 ولت DC مستقیم.

  • ولتاژ ورودی 110V تا 240 ولت AC متناوب
  • ولتاژ خروجی کاهش یافته 5 ولت DC مستقیم
  • حداکثر شدت جریان لحظه‌ای 3 آمپر 3A
  • خروجی به صورت فیش نری آداپتور 2.1*5.5mm

ظاهر کالا و کابل برق

توجه داشته باشید که ظاهر کالا بسته به موجودی انبار ممکن است با تصاویر درج شده متفاوت باشد. آداپتورهای رومیزی نیاز به کابل برق 2 شیار دارند.

5,950 تومان
(1)

جک نری آداپتوری سرسیم پلاستیکی

جک سرسیم آداپتور نری 2.1mm استاندارد، ویژه اتصال و لحیم‌کاری با هویه و سیم‌قلع به سیم برق آداپتور یا منبع تغذیه و برق با ولتاژ آداپتوری ویژه اتصال و وارد شدن به فیش مادگی آداپتور دستگاه‌های گوناگون. از این فیش آداپتور نری جهت ساخت فیش منبع تغذیه یا تعمیر جک نری انواع آداپتور استفاده می‌شود. دارای بدنه پلاستیکی عایق، مثبت وسط، دو پایه فلزی جهت اتصال سیم قطب مثبت و منفی

  • فیش و سوکت نری تغذیه DC آداپتور استاندارد
  • ابعاد درون و بیرون فیش 2.1*5.5 میلی‌متر
  • دارای 2 پایه جهت اتصال سیم مثبت + و منفی -
  • دارای پوشش پلاستیکی عایق و سیم‌گیر
6,950 تومان
(5)

سوکت نری آداپتور ترمینال دار پیچ دار- اتصال و برق‌رسانی از طریق سیم آداپتور به فیش مادگی آداپتور بدون نیاز به لحیم‌کاری با هویه و سیم لحیم- این فیش در یک سر دارای نری آداپتور2.1*5.5mm و در سر دیگر دارای یک ترمینال 2 پین است که با استفاده از پیچ ها و سیم آداپتور به درون ترمینال فیش نری آداپتور وارد شده و پیچ‌ها سفت می‌شود. مادگی این فیش نیز در فروشگاه موجود است.

  • جک DC کانکتور نری آداپتور و منبع تغذیه ترمینال دار
  • فیش منبع تغذیه DC نوع ترمینال دار 2 پین استاندارد
  • اتصال سیم برق از طریق ترمینال‌های پیچی 2Pin
5,250 تومان
(4)

جک پاور آداپتور نری سیم‌دار استاندارد 2.1mm

فیش یا سوکت آداپتور سیم دار، قطعه ای است که می‌توان با آن برق آداپتور را به مادگی آداپتور روی دستگاه های گوناگون متصل نمود. در واقع این فیش در یک سر خود دارای فیش نری آداپتور آماده و متصل شده بوده و در سر دیگر سیم متصل به آن، 2 سیم منفی و مثبت لخت وجود دارد که می‌توانید آن را به برق خودرو یا هر آداپتور دیگر که فیش آن دچار قطعی یا مشکل شده متصل نمایید.

44,800 تومان
(1)

برد بورد فیبر آزمایشی Pro-ject Board GL

بِرد بُرد / فیر آزمایشیبرد پروژه جهت بستن موقت پروژه‌های الکترونیکی و آزمایش آن‌ها به‌کار می‌رود. با برد برد سرعت کار پروژه الکترونیکی افزایش یافته و بستن مدار یا تست ماژول و مدار طراحی شده توسط کاربر ساده می‌شود.

  • 128 گروه باس bus ترمینالی 25 پیوسته
  • 128... Group of 5 connected Terminals
  • 8 BUS of 25 connected Terminals
  • اندازه 175 * 67 * 8

43,500 تومان

کابل پرینتر 1.5 متری چاپگر یو اس بی USB2.0

کابل پرینتر 1.5 متری پرینتر جهت اتصال کیس کامپیوتر، لپ‌تاپ و .. از طریق درگاه USB به پورت ورودی USB تایپ B پرینتر و چاپگرهای گوناگون. یک سر این کابل پرینتر ورودی کانکتور نری USB یو اس بی و سر دیگر ورودی پرینتر است. مناسب استفاده در فروشگاه‌ها، دفترها و اداره‌ها، شرکت‌ها و استفاده‌ی خانگی از چاپگرهای گوناگون با ورودی فیش مادگی USB پرینتری. Pirinter USB Cable 1M

  • طول کابل پرینتر 1.5 متر، مخصوص انواع چاپگر و پرینتر
  • دارای یک سر فیش نری پرینتری و یک سر فیش نری USB
  • دارای روکش و وارنیش منعطف با مقاومت در برابر قطعی
198,800 تومان

آردوینو Arduino نانو ATmega328 مدل Mini USB

برد آردوینو نانو دارای میکروکنترلر  ATmega328، ولتاژ کاری 5V DC، ولتاژ ورودی 7 تا 12 ولت، 14 عدد پین ورودی و خروجی دیجیتال که 6 عدد از این پین‌ها شامل خروجی PWM می‌شود و 8 عدد پایه آنالوگ، نوع کانکتور مادگی مینی USB و پین هدر، فلش مموری 32 و بوت لودر 2 و SRAM مقدار 2 کیلوبایت، فرکانس 16MHz، ابعاد بسیار کوچک 42*18 میلی‌متر ناسب انواع ربات پرنده، ماشین کوچک و.

376,800 تومان

آردوینو Arduino پرو میکرو با پردازنده ATmega32u4

برد میکروکنترلر آردوینو با بهره‌گیری از پرازنده ATmega32u4 با همکاری Adafruit. دارای ورودی/خروجی درگاه مادگی MicroUSB مناسب جهت برنامه‌ریزی شدن، 9 پین ورودی آنالوگ، 12 پین ورودی/خروجی دیجیتال که 5 پین آن از نوع PWM است، کارکرد با نوسان‌ساز کریستال 16MHz، دارای دکمه ریست و ICSP header، ولتاژ کاری پیشنهادی 5 ولت DC، ولتاژ ورودی 7 تا 12 ولت، حافظه فلش 32KB

268,000 تومان
(1)

برد Arduino مدل UNO SMD با IC مدل ATmega328p

آردوینو از UNO مدل SMD ورژن R3 اورجینال است که با بهره‌گیری از پردازنده مرکزی اصلی ATmega328p و تولید شده است. میزان 0.5 کیلوبایت حافظه درونی و 32 کیلو بیت حافظه،دارای حافظه فلش و 2 کیلوبایت حافظه SRAM، ولتاژ تغذیه 5 ولت DC، ولتاژ ورودی 7 تا 12 ولت DC، جریان 40 تا 50mA، دارای 40 عدد پین هدر همراه بسته بندی، فرکانس کاری 16 مگاهرتز، تعداد پایه 6 عدد ویژه PWM

448,000 تومان
(1)

بورد آردوینو Arduino uno r3 مدل dip

برد آردوینو UNO دارای پشتیبانی سراسری از ساختار دیپ DIP، بهره‌گیری از میکرومگا 328 که از این نظر همانند بورد آردوینو مدل پرو PRO است. منبع تغذیه قابل تامین از طریق کابل USB یا آداپتور بیرونی مادگی آداپتور روبردی. ولتاژ تغذیه مورد نیاز 5V DC، ولتاژ ورودی 12V DC، میزان شدت جریان 40mA تا 50mA، فرکانس کاری برد 16Mhz، ورودی دیپ Analog، میکروکنترلر atmega328p-pu

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود/نام‌نویسی