زنگ دوم تلفن SON Electron

  • زنگ دوم تلفن SON Electron قابل نصب روی پریز و سوکت تلفن
  • دارای سه شاخه تلفنی با شاخه میانی محافظ، دارای سوکت تلفن
  • مناسب برای زنگ دوم تلفن و تست سیم کشی، دارای صدای مناسب
  • شنیدن صدای تماس تلفنی در مکان دیگری که گوشی تلفن وجود ندارد
  • بدنه‌ی پلاستیکی، سوکت تلفن RG11، رنگ سفید، تعویض زنگ گوشی
ادامه مطلبShow less
64,800 تومان
مرجع:
نام تجاری:
اضافه به مقایسه0
معرفی

این کالا زنگ دوم خط تلفن است و امکان نصب روی پریز تلفن و یا سوکت تلفن را دارد. در زمان برقرار شدن تماس تلفنی با خط تلفن موردنظر، این کالا زنگ می‌خورد. صدای زنگ خوردن قدرت بالایی دارد و تا فاصله 20 متری نیز قابل شنیده شدن است. همچنین مناسب آزمایش صدای بوق تلفن و سیم‌کشی نیز است. مناسب تعویض زنگ صدای گوشی تلفن، شنیدن صدای تلفن در نقاطی که فاصله تا گوشی زیاد یا شلوغ و پُر سر و صدا است، احیا گوشی تلفن‌هایی که صدای زنگ آن‌ها خراب شده است.

زنگ دوم گوشی تلفن با سوکت

ادامه مطلبShow less
مشخصات فنی

مشخصات

جنس
پلاستیکی
رنگ
سپید / سفید
درگاه (پورت) خروجی
سوکت تلفن RJ11
ژرفا- ارتفاع (سانتی‌متر)
3cm
پهنا (ضخامت)
4cm
بلندی (سانتی‌متر)
4.5cm
تعداد در بسته
1
دیدگاه‌ها
بدون نظر

نظر دهید

  • امکانات:
  • طراحی:
  • قیمت:
  • کیفیت:
نقاط ضعف و قوت را با کلمات کوتاه وارد کنید
بارگزاری تصاویر:
عکس را در اینجا بکشید و یا برای آپلود کلیک کنید.
3 کالای مشابه:
ناموجود
178,000 تومان
(2)

زنگ اخبار بیسیم Wireless درب خانه

زنگ بیسیم درب منزل DoorBell و زنگ ویژه فراخوانی افراد، احضار منشی، درب خانه و پارکینگ بیمارستان، یا هشدار، دارای گیرنده و فرستند وایرلس بدون نیاز به سیم‌کشی و برق شهری - نصب ساده و آسان بدون نیاز به دانش فنی - امکان نصب روی دیوار، میز یا هر سطح دیگر - استفاده از باتری جهت تامین برق - 10 تا 50 متر برد در فضای آزاد - تنظیم آهنگ و بلندی صدا و دارای LED

238,000 تومان

زنگ بی سیم Wireless وایرلس مدل Intelligent، از سری زنگ‌های خانه، زنگ اخبار، فراخوانی، مطلب پزشک، پرستار، هتل‌ها، کارخانجات، مدارس، حمام، ادارات، اتاق بیمار و.. فرستنده بی‌سیم که تغذیه آن به سادگی و از طریق باتری انجام می‌شود. حداکثر برد این محصول در محیط مساعد و باز 100 متر است.

  • زنگ بی سیم فراخوان، درب منزل، آلارم، هشدار و...
  • دو بخش گیرنده و فرستنده به صورت کلید شستی
  • دارای ال ای دی نمایشگر وضعیت کاری زنگ
  • 36 ملودی مختلف و متنوع جهت انتخاب و استفاده
  • دارای چسب دو طرفه جهت اتصال بر روی میز، دیوار و..
  • تغذیه بخش گیرنده و فرستنده زنگ از طریق باتری
218,000 تومان
(6)

زنگ وایرلس درب، فراخوانی، منشی

زنگ اخبار بی‌سیم با برند نام‌آشنای Doorbell و با برد مفید 10 تا 50 متر در محیط آزاد - بدون نیاز به هیچ‌گونه سیم‌کشی در ساختمان - دارای 32 ملودی متنوع قابل انتخاب توسط کاربر به وسیله کلید تعبیه شده روی زنگ - مناسب زنگ فراخوانی منشی، دفتر اداری، بیمارستان، درب خانه، شرکت‌ها و آموزش‌گاه‌ها - دارای گیرنده و فرستنده وایرلس - اتصال به پریز برق 220 ولت

کالاهای مرتبط
378,000 تومان

آچار سوکت زن همه‌کاره مای‌گروپ مدل YB-268E

مخصوص برش دادن کابل، سوکت‌زنی و اتصال کابل به سوکت‌های گوناگون از جمله سوکت تلفن RJ11، سوکت RJ12، سوکت شبکه RJ45، آچار برند MY-GRUP سبک و با قابلیت حمل آسان با کاربری چندکاره، دارای تیغه استریپر سیم‌لخت‌کن و قطع کننده‌ی انواع سیم و کابل فلت و گرد، دسته با طراحی ارگونومیک

8,900 تومان

مبدل 1 به 2 سوکت خط تلفن 3 سر مادگی

سوکت تلفن مدل تبدیل 1 به 2 خط تلفن، دارای یک سر 1 مادگی سوکت تلفن RJ11 به عنوان ورودی و یک سر دو مادگی فیش خط تلفن به عنوان خروجی، ساخته شده از بدنه‌ی پلاستیکی سخت با ماندگاری بالا، از این کالا به زبان ساده می‌توان برای دریافت دو خط تلفن به دو گوشی تلفن یا مودم، اسپلیتر، کارتخوان POS فروشگاه و... استفاده کرد.

  • مناسب دریافت دو خط تلفن از یک پریز تلفن در خانه، اداره، شرکت و ...
  • دارای 3 سر مادگی پین سیم تلفن تبدیل 1 ورودی به 2 خروجی
  • دارای سوکت استاندارد خط تلفن جهت اتصال سیم تلفن سوکت‌دار
5,500 تومان
(2)

کابل خط تلفن 2 سر سوکت 1m

سیم تلفن سوکت‌دار با طول 1 متر، ویژه اتصال خط تلفن ثابت به گوشی تلفن یا سیم سوکت‌دار جهت اتصال مودم ADSL بیسیم وایرلس، بدون سیم و دستگاه کارتخوان POS، به پریز و دوشاخه خط تلفن- سیم سوکت زده شده تلفن آماده دو سر نری.

14,800 تومان

تقسیم 1 به 5 سوکت خط تلفن

این هاب یا تقسیم دارای یک ورودی خط تلفن و هم‌چنین 5 خروجی خط تلفن ویژه‌ی گوشی تلفن شهری و کارتخوان بوده و در واقع تبدیل 1 به 5 تلفن به شمار می‌آید.

به زبان ساده ممکن است که در یک خانه نیاز به استفاده از چند گوشی تلفن و یا یک مودم ADSL به صورت هم‌زمان باشد. یا در یک فروشگاه نیاز به استفاده از چند کارتخوان و تلفن باشد که می توان 5 خروجی از این هاب تقسیم و تبدیل 1 به 5 تلفن گرفت.

229,800 تومان
(1)

آچار سوکت زن شبکه و تلفن

آچار سوکت زن شبکه و تلفن برند Oubao Tool - دارای استریپر سیم لخت کن - ویژه ی سوکت های  4 پین 6 پین و 8 پین از جمله Rj11 و Rj45 - بدون آسیب زدن به سیم های شیلد دار - جنس دهانه ی پرس از استیل بسیار مقاوم و کیفیت بالا - سوکت زدن فیش یا سوکت تلفن شبکه به کابل و سیم

آچار سوکت زن 4 پین - 6 پین - 8 پین

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود/نام‌نویسی