سلام و عرض ادب.مهندس جان. من ماژولی میخواستم که بتونم برای ریش تراش که دوتا باطری ۱/۲ ولت نیم قلم(AAA) میخوره را شارژ بکنه و خروجی مستقیم هم برای موتور ریش تراش داشته باشه.لطفا میشه راهنمایی بفرمایید؟باتشکر.
سلام من یک ماژول ام پی تری پلیر و دوتا باطری ۱۸۶۵۰ دارم.میشه با این ماژول ولتاژ کافی برای ام پی تری پلیر رو از طریق باطری تأمين کنم؟
چون توی مشخصات نوشته ولتاژ خروجی ۳.۷ ولت.
چون توی مشخصات نوشته ولتاژ خروجی ۳.۷ ولت.