مودم روتر تی پی لینک مدل TD-W8961N

مودم روتر تی‌پی_لینک مدل TD-W8961N دو آنتنه و چهار پورته از نوع مودم‌های ADSL2+، مناسب اتصال اینترنت از طریق اتصال 4 پورت شبکه RJ-45 و اتصال بیسیم وایرلس. ترکیب مودم ADSL2+ و روتر بی‌سیم و اکسس پوینت وایرلس از نسل سوم استانداردهای بی‌سیم سری N. پشتیبانی از حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه جهت ارتباط بی‌سیم.

  • مودم روتر Tp-Link مدل TD-w8961N دو آنتنه
  • پشتیبانی سرعت حداکثری 300Mbps Wi-Fi
  • 4 درگاه شبکه Rj-45 و یک ورودی تلفن Rj11
  • دارای 2 آنتن تقویت کننده جهت ارتباط بیسیم
  • نشان‌گر وضعیت اینترنت، فرکانس 2.4 گیگاهرتز
ادامه مطلبShow less
1,248,000 تومان
مرجع:
نام تجاری:
اضافه به مقایسه0
معرفی

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم تی پی-لینک مدل TD-W8961N

این مودم یکی از بهترین محصولات شرکت تی‌پی لینک است که به دلیل داشتن 4 پورت RJ-45 شبکه LAN جهت اتصال به 4 رایانه و لپ‌تاپ، گوشی موبایل یا دستگاه‌های دیگر مانند کنسول بازی، رسیور ماهواره، تلویزیون، پروژکتور و.. با کابل شبکه و ارتباط بیسیم به صورت اکسس پویت و روتر Modem Router جهت اتصال به اینترنت، انجام بازی آنلاین، گفتگو و مکالمه صوتی اینترنتی و پخش تصاویر و ویدیو HD و.. در محل کار یا خانه مناسب است. سرعت 300 مگابیت بر ثانیه، داشتن 2 آنتن تقویتی از دیگر ویژگی‌های این مودم-روتر محبوب کمپانی تی پی لینک است. در واقع سه دستگاه در یک دستگاه گردآوری شده است به معنای مودم ADSL2+، روتر و اکسس پوینت بی‌سیم.

روتر دو آنتن خانگی tplink-min.jpg

طراحی ساده و شیک از برتری‌های این کالا است اما بر روی بدنه‌ی پلاستیکی این مودم شیارهای فراوانی تعبیه شده است تا جریان هوا در همه‌ی بخش‌های آن وجود دداشته باشد و گرمای بیش از اندازه دستگاه را دچار مشکل نکند. برای اتصال خط تلفن به مودم بدون ایجاد نویز روی خط تلفن نیاز است که کابل تلفن را ابتدا به یک نویزگیر اسپلیتر مودم متصل کرده و سپس از خروجی مخصوص مودم نویزگیر یک کابل تلفن به ورودی مودم بدهید.

ادامه مطلبShow less
مشخصات فنی
دیدگاه‌ها
بدون نظر

نظر دهید

  • امکانات:
  • طراحی:
  • قیمت:
  • کیفیت:
نقاط ضعف و قوت را با کلمات کوتاه وارد کنید
بارگزاری تصاویر:
عکس را در اینجا بکشید و یا برای آپلود کلیک کنید.
کالاهای مرتبط
68,800 تومان

با استفاده از کابل تلفن 10 متری این امکان وجود دارد که کاربر بتواند ارتباط خط تلفن و دیتا را میان پریز تلفن ثابت و گوشی تلفن ثابت یا دستگاه POS کارتخوان و یا مودم ADSL اینترنت در فاصله‌ی 10 متری برقرار سازد. این سیم تلفن به طول 10 متر از جنس مس و با کیفیت بالا بوده و دارای دو سر سوکت تلفن نری پرس شده و آماده می‌باشد.

  • کابل تلفن سوکت‌دار به طول 10 متر
  • جهت استفاده انواع گوشی تلفن ثابت
  • مناسب انواع مودم ADSL، کارتخوان POS
  • کاربری خط تلفن و انتقال دیتا اینترنت
34,800 تومان

از کابل تلفن 5 متری جهت اتصال پریز تلفن به گوشی تلفن ثابت استفاده می‌شود. در واقع این گروه از کابل‌ها دارای رشته سیم تلفن هستند که در دو سر به سوکت تلفن با استفاده از آچار سوکت‌زن مخصوص پرس شده و یک سر به دوشاخه سوکت‌دار تلفن یا پریز تلفن سوکت‌دار و سر دیگر به ورودی گوشی تلفن ثابت یا مودم ADSL و.. متصل می‌شود.

  • کابل تلفن سوکت‌دار به طول 5 متر
  • مناسب انواع گوشی تلفن ثابت
  • اتصال به انواع مودم، کارتخوان POS
  • کاربری خط تلفن و انتقال دیتا اینترنت
14,800 تومان
(1)

دوشاخه خط تلفن محافظ دار

2 شاخه خط تلفن سوکت‌دار ویژه اتصال به پریز خط تلفن شهری - دارای پایه سوم میانی جهت محافظ دربرابر اتصال خط تلفن به پریز برق 220 ولت شهری و جلوگیری از سوختن گوشی تلفن باسیم و تلفن بی‌سیم - دارای سوکت خط تلفن برای اتصال سیم تلفن گوشی تلفن یا مودم ADSL اینترنت و دستگاه پاوز POS کارت‌خوان بانکی - جنس بدنه پلاستیکی

49,500 تومان

کابل شبکه LAN کت 5 طول 3 متر

کابل شبکه یا LAN Cable به طول 3 متر گونه‌ی CAT5 با بالاترین کیفیت انتقال داده‌ها جهت ایجاد شبکه کامپیوتری، دارای وارنیش و روکش منعطف، اتصال به مودم ADSL، اشتراک‌گذاری پرینتر و اسکنر با حداکثر سرعت 10/100 مگابیت در ثانیه و بیشینه پهنای باند 100 مگاهرتز - 8 سیم 4 سیم برون‌داد و 4 سیم درون‌داد داده‌ها ( دیتا ).

شارژر 19V و  hp 4.74A شارژر 19V و  hp 4.74A
پیشنهاد ویژه محدود
264,120 تومان 284,000 تومان
‎−7%

شارژر لپ تاپ 19 ولت 4.74 آمپر HP 90W

این گروه از آداپتورها مخصوص شارژر لپ‌تاپ‌های برند HP هستند. شارژر لپ‌تاپ اچ پی دارای ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت AC، ولتاژ خروجی 19 ولت DC، جریان خروجی 4.74 آمپر، فرکانس 50-60 هرتز، اندازه سوکت 7.4mm*5.0mm است.

لطفا در صورت نیاز، از قسمت پایین صفحه  یک عدد کابل برق سه پین مخصوص شارژر نیز به سبد خرید خود بیافزایید.

69,500 تومان
(3)

کابل LAN شبکه 5 متری کت 5

کابل شبکه LAN به طول 5M با سرعت، برای بهره‌گیری در شبکه‌های رایانه‌ای خانگی، اداری و... با سرعت بالا، اشتراک اینترنت، فایل، دیتا، پرینتر، اسکنر، انجام بازی‌های رایانه‌ای و دستگاه‌هایی با نیاز کابل شبکه نظیر مودم ای دی اس ال ADSL و ایجاد ارتباط شبکه‌ای کامپیوتری، لپ‌تاپ، کنسول بازی و.. با سرعت 100 مگابیت در ثانیه. دارای دو سر سوکت شبکه نری پرس شده و آماده با نوع ارتباطی UTP

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود/نام‌نویسی