راهنمای خرید اینترنتی از چیستاالکترونیک

ثبت سفارش اینترنتی

برای خرید اینترنتی کالای مورد نظر خود و ثبت سفارش پیش از هر چیز ممکن است جستجو کردن بهترین راه به نظر برسد. ولی افزون بر استفاده از نوار جستجو می‌توان کالا خود را به روش‌های دیگر نیز در سایت فروشگاه آنلاین چیستا الکترونیک یافت. این روش‌ها چنین هستند:

ابزار نوار جستجو

برای یافتن کالای مورد نظر می‌تواند بخشی از نام کالا را در این ابزار جستجو که در بالای همگی صفحه‌های سایت جای دارد بنویسید تا عنوان کالای‌ مورد نظر ظاهر شود.

جستجو نوار ابزار

بخش‌بندی شاخه‌ها

در پایین نوار جستجو و در سمت راست صفحه اصلی سایت گروه‌بندی شاخه‌های کالاهای مختلف وجود دارد که با نگه داشتن ماوس روی آن زیرمجوعه‌ی مورد نظر باز شده و با کلیک روی بخش مورد نظر به آن زیرشاخه هدایت خواهید شد.

جستجو شاخه ها

جستجو با فیلترهای گوناگون

ابزار دیگری برای جستجو در فروشگاه اینترنتی چیستا وجود دارد به نام «کاتالوگ» یا «جستجوی لایه‌ای» که در برخی از شاخه‌ها و زیرشاخه‌ها برپایه‌ی ویژگی‌های کالاها درج شده است. شما می‌توانید از این بخش‌ها مشخص کنید که برای نمونه تنها بلندگوهای 5 اینچ 40 وات به نمایش درآیند.

جستجو فیلتر لایه ای

ابزار دسترسی پُرشتاب

برای دسترسی پُرشتاب‌تر می‌توانید از ابزاری که در صفحه‌ی اصلی سایت جای داد مانند «جدیدترین محصولات»، ««پرطرفدارترین محصولات» یا «محصولات تخفیف دار» بهره ببرید.

افزودن کالا به سبد خرید

پس از این‌که کالای مورد نظر را برگزیدید و تصمیم به خرید آن گرفتید با کلیک کردن روی دکمه‌ی «افزودن به سبد خرید» کالای مورد نظر به سبد خرید شما افزوده می‌شود

افزودن به سبد خرید

یک صفحه کوچک اعلام افزوده شدن کالا به سبد خرید ظاهر می‌شود. اگر قصد خریدهای بیش‌تری دارید باید روی دکمه‌ی «افزودن خریدهای بیش‌تر» و اگر تصمیم به پرداخت پول و ثبت نهایی سفارش را دارید باید روی دکمه‌ی «پرداخت و ثبت سفارش» کلیک کنید.

پردداخت پایانی اینترنتی

به پایان رساندن خرید اینترنتی

پس از این‌که همگی کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید افزودید (برای دیدن کالاهایی که افزوده اید روی دکمه‌ی دکمه‌ی سبد خرید در کنار نوار جستجو کلیک کنید) باید با کلیک روی دکمه‌ی «پرداخت و ثبت سفارش» یا «پرداخت» به صفحه‌ی سبد خرید وارد شده و:

1- نام‌نویسی کنید ( روی «ایجاد حساب کاربری» یا روی دکمه‌ی «پرداخت مهمان» برای پرداخت سریع تر کلیک کنید و اطلاعات مورد درخواست را وارد کنید. ( اگر پیش‌تر نام‌نویسی کرده‌اید وارد حساب خود شوید )

نام نویسی

2- روش ارسال پست ( پیشتاز یا سفارشی ) را انتخاب کنید. توجه: اگر مبلغ مجموع خریدهای شما بیش از 150 هزار تومان باشد در فروشگاه چیستاالکترونیک ارسال کالا برای شما به رایگان انجام خواهد شد. ( گزینه ارسال رایگان خریدهای بالای 150 هزار تومان را برگزینید ) و «تیک شرایط فروش» را بزنید تا شیوه‌های پرداخت ظاهر شوند.
3- از یکی از درگاه‌های امن بانکی ( ملی-ملت-پاسارگاد) با هر کارت بانکی عضو شتاب هزینه را پرداخت نمایید.

واریز درگاه بانک

  • در صورتی که با خرید اینترنتی مشکل داشتید می‌توانید سفارش خود را به صورت تلفنی و با «واریز کارت به کارت» و ارسال تصویر فیش انجام دهید.
  • همچنین در صورت مشکل با بخش پشتیبانی فروشگاه چیستاالکترونیک ( تلگرام 09216012489 - رایانامه Info@echista.ir - تلفن‌های تماس فروشگاه فیزیکی در ساعات کاری 07132289617 - 07132361178 - گفتگوی آنلاین با کارشناسان ) در تماس باشید.

پرداخت امن

پرداخت امن با همگی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب

هم اکنون برای خرید از فروشگاه اینترنتی چیستا الکترونیک و فروهر الکترونیک (شعبه 2) پرداخت از درگاه های امن رمزگذاری‌شده‌ی بانک ملی، بانک ملت، بانک پاسارگاد امکان پذیر است. کاربران گرامی می‌توانند با سفارش کالا و گزینش پرداخت پایانی با بهره‌گیری از یکی از درگا‌ های درج شده اقدام به پرداخت امن نموده و کالای خود را از طریق پست دریافت نمایند. بدیهی است پرداخت اینترنتی امن با هر کدام از کارت‌های عضو شبکه ی شتاب امکان پذیر خواهد بود.

پرداخت با شیوه ی کارت به کارت

مشتریان و همکاران گرامی که با پرداخت آنلاین مشکل دارند می‌توانند پس از واریز مبلغ مورد نظر با شیوه‌ی کارت به کارت و تعیین شیوه‌ی ارسال ، کالای خود را تحویل بگیرند. برای دریافت شماره کارت بانکی جهت واریز با شماره پشتیبانی فروشگاه ما تماس حاصل فرمایید: 07132289617   -  09217989533  -  تلگرام: 09216012489

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی‌گیری سفارش‌ها

توجه داشته باشید که همگی مراحل خرید، ثبت سفارش، تایید سفارش، آماده‌سازی و حمل سفارش با استفاه از رایانامه ( ایمیل ) آگاهی‌رسانی از طرف فروشگاه برای نشانی رایانامه‌ای که مشتری در هنگام نام‌نویسی ثبت کرده است ارسال می‌گردد.

اما پی‌گیری وضعیت سفارش‌ها از طریق تارنما ( وبسایت ) فروشگاه نیز امکان‌پذیر است. برای این پی‌گیری نیاز است با نام کاربری خود به سامانه و سایت وارد شوید ( حتما باید یک حساب کاربری ساخته باشید و به صورت میهمان نام‌نویسی نکرده باشید ). همان‌گونه که در تصویر زیر می‌بنید نخست روی دکمه‌ی ورود به حساب کلیک کرده و سپس مشخصات ایمیل و گذرواژه‌ای را که در هنگام نام‌نویسی وارد کرده بوده‌اید را وارد کنید:

ورود به حساب فروشگاه اینترنتی

پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در وبسایت فروشگاه شما دسترسی کاملی به بخش‌های گوناگون حساب‌کاربری خود خواهید داشت. پیگیری، تاریخچه و جزئیات سفارش‌ها، تغییر اطلاعات شخصی، تغییر و ویرایش نشانی‌های پستی و...

حساب کاربری خرید فروشگاه

برای نمونه در صورتی که پیش‌تر خریدی انجام داده باشید و روی بخش تاریخچه و جزئیات سفارش‌ها کلیک کنید به این قسمت حساب خود هدایت شده و وضعیت کالای سفارشی، روش پرداخت، نشانی تحویل و صورتحساب و فاکتور در دسترس شما خواهد بود:

پیگیری خرید سفارش